Earth Hour ikväll kl 20.30-21.30

Äntligen är det Earth hour. Nu för *** ska vi visa de där j**la politikerna vad vi går för. Fattar de ingenring elr??????????



Aja här kommer en gammal bilder på mig sen i somras




                                                                                                               






                                                                                                               Min favvo artist Ludacris






                                                                                                 
                              

                                                       Missa inte detta. Det kanske är just du som kanke kan ändra politikerna
                                                                                                          Peaces<3



        


Kommentarer
Postat av: isabella

härligt kolla gärna in min blogg

2009-04-07 @ 13:31:36
URL: http://ciiaobella.blogg.se/
Postat av: isabella

härligt kolla gärna in min blogg

2009-04-07 @ 13:31:39
URL: http://ciiaobella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0