Malena vann Melodifestivalen 2009

Ja ni ser hur mycket svenska folket bryr sig om Melodifestivalen. Hur kunde Malena Ernman med låten ´´ La voix´´ vinna hela skiten . Jag fattar inte hur ni som röstade på hennes låt tänker, asså jag har inget emot henn e utan det är hennes  låt jag stör mig på. Men det jag stör mig mest på är att hon inte ska sjunga den på engelska i Moskva utan på RYSKA!!! Men om jag hade fått bestämma så skulle Emilia med låten ´´ You´re my world ´´ ha vunnit.
Det roligaste med Melodifestivalen i Globen i år var när Måns Zelmerlöw blev jättechockad av vad vi svenska folket hade gett för poäng till han. Hahaha : )


Vi hade vunnit skiten med henne!!!     


                                                                                                        peaces<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0