Fredag

Tja tja idag ska jag och min pappa åka till sportsgear och titta om mjukisbyxorna är klara som vi i klassen har beställt.
Och jag har bestämt mig för att de som kommenterar med sina boggar (om de har bloggar) så kommer jag att lägga in länkar i varje inlägg till deras bloggar. Och jag lägger bara in de som kommenterade i det förra inlägget. Och eftersom haya och irem inte visste det så lägger jag in deras bloggar idag istället så här kommer dem


HAYAS.BLOGG.SE  (Hayas blogg).



IREMMM.BLOGG.SE  (Irems blogg).



Kommentarer
Postat av: haya

tack att du alltid lägger ut min blogg på din ska ochså göra det!

2009-05-22 @ 21:07:12
URL: http://hayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0