Söndag (booring):

Ja rubriken säger allt men jag har tänkt att berätta lite om mina vänner snabbt


Jessica(Smileforever.blogg.se: Världens bästa kompis du betyder allt för mig XD
Ylva(Ylviiss.blogg.se: Rolig , snäll och en jävligt bra kompis :)
Hanna(Hannahs.blogg.se: Snäll rolig. Men jag saknar det som vi hade förut!! :(
Melina: har inte kännt dig så länge men du är jättesnäll och rolig :)
Songül: världens roligaste tjej och en scyst(stavning) kompis:)
Haya(starew.blogg.se: snäll , och en jävligt bra kompis
Irem(starnew.bloggs.se: JB fan på top och du är jävligt snäll
Maria(mriiias.blogg.se: rolig och alltid glad
Linnéa: snäll , rolig
Madde:  alltid på glatt humör
Moa: snäll, rolig  och en snäll kompis
My(myisaksson.blogg.se: snäll jag kommer sakna dig du säger vad du tycker det är bra fortsätt med det
Alexsandra(alxnndra.blogg.se: rolig, smart och en bra vän
Florans(floridas.blogg.se: jag kommer också att sakna dig XD
Elin(loveshiine.blogg.se: rolig , snäll bra vän
Klara(ticket.blogg.se: Ja du klara du har varit en jättebra kompis
Lina: snäll , och en bra vän
Johanna: rolig men du är jobbig ibland men annars är du en jättebra vän
Astrid: snäll och sjyst
Carro: bara på att simma och rolig
Dinah: snäll
Nathalie: snäll , rolig
Sally: har inte kännt dig så länge men du verkar vara snäll
Sara: Ja du du har konstig smak på killar men annars så är du en bra kompis 
Lovisa(lluw.blogg.se & ffulaste.blogg.se: snäll, rolig och sjyst
Imane(eeljahid.blogg.se & ffulaste.blogg.se: snäll, rolig och sjyst
Sandra(potatismos.blogg.se: Ja du du har en jävligt bra blogg och är väldigt rolig.

ses sen ska fixa ny design nu


Kommentarer
Postat av: nadja

hej jag igen!:D



skulle bli glad om du skrev ngt nu när jag har frågestund ! :D undra på :)

2009-05-10 @ 18:56:47
URL: http://naddines.blogg.se/
Postat av: Haya

tack du är snäll och shyst och såå har jag en ny blogg!

2009-05-13 @ 20:00:21
URL: http://hayas.blogg.se/
Postat av: jessica <3

tack <3 jag vet jag e bäst xD du me <33

2009-05-16 @ 19:22:52
URL: http://smileforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0