Testmaraton

 Här kmr jättemånga tester


Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: killar, rasister, mobbare
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: mobil, klotterpapper, penna
Tre saker jag gör just nu: skriver, tänker, messar
Tre saker jag vill göra innan jag dör: eh a du
Tre saker jag kan: skriva, rida, simma
Tre saker jag inte kan: det du
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: musik, mig , dig själv och ingen annan
Tre saker jag skulle vilja lära mig: streetdance, hiphop, rappa
Tre favoriträtter: lasagne, pizza , munkar (om det räknas)


Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? : t-shirt
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) : sidan
- Hur många kuddar har du i sängen? : 2 st
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? : Ja
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? nej vad är det.


Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord. softigt , streetigt , tajt
Vad innebär mode för dig? whatever
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? stadium
Shoppar du second hand? ja
Vilken är din favoritdesigner? jag vet inte
Vad är din favorit i höst? mjukis
Hur mycket shoppar du för i månaden? ????
Dyraste plagget respektive billigaste?  Jeans - t-shirt
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? JA
Brukar du tröstshoppa? nej
Högklackat eller lågklackat? lågklackat
Vilken är din drömväska? adidas
Vilket blir ditt nästa köp? skor
Vilka är dina stilikoner?  rihanna
Favoritplagg just nu? mjukis
Favoritaccessoarer? mina sneakers

 

!


Dumhets-testet

(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
( ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(x) du har gått in i en glasdörr
( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
( ) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
(x) du har sprungit in i ett träd
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
(x) du testade precis om du klarade det
(x) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
( ) ditt hår är/har varit blont
(x) folk har kallat dig långsam
( ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
(x) du har nån gång somnat på en lektion
( ) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
(x) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
(x) du använder dina fingrar när du ska räkna enkla mattetal.
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
(x) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
(x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
( ) du råkar göra sönder väldigt många saker
(x) du har trillat av stolen då den stått helt still
(x) du använder ordet "eh" väldigt många gånger om dagen

Summa:

18 eller mindre betyder att du inte är dum.
Min summa: 14


Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Godis
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, UCLA tröja, sneakers
DAGENS FRISYR: vanligt
DAGENS LÅT: break it off ( sean paul & Rihanna).
DAGENS PLANER:inget
DAGENS SAKNAD: det du
DAGENS DUMMASTE: en boll kommentera om ni vill veta
DAGENS MISSLYCKANDE: BOLLEN
DAGENS DROG: Ylva
DAGENS KÖP: inget
DAGENS GODIS:inget
DAGENS HUMÖR: sådär
DAGENS CITAT: haha har inget
DAGENS ROLIGASTE:Ylva


Allmänt test 1

Hur bor du: radhus
Brukar du komma i tid: ja
Hur lång är du: 1.69
Kan du laga mat: ja
Vad jobbar du med/pluggar du: skolan
Vad har du på dig just nu: kläderna från idag
Har du någon fobi: ja insekter
Hade du en bra kväll igår: Nje 
Vilket är ditt senaste inköp: vt inte
Din favoritdryck på morgonen: te
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: en klocka
Vem snackade du med senast: ylva
Varm favoritdricka: te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: slusch
När gjorde du senast något riktigt dumt: förra veckan
Saknar du någon just nu: Ja jättemycket
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Det vill ni inte veta
Någon jag stör mig på: Det vet den personen
Intressen: har inga :(
senaste person du kramade: Jessica
Senaste person du ringde: ylva
Senaste person som ringde dig: songûl
Vad drack du senast: mjölk
Vill du ha barn: nn dag men inte idag
Längtar du till din nästa födelsedag:JJJAAA
Har rakat dina ben någon gång: Ja
Är du sugen på något nu: ja
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga
Använder du hudkräm: jA
Attraheras du av män med skägg: NEJ
Micro-pop eller poppa själv:MICRO POP
Brukar du baka: nej
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja
Vilken låt lyssnade du senast på: i hate this part
Har någon annan sovit i din säng inatt: noop
Vad tycker du är äckligt:  aa vt inte
Har du pengar på mobilen: nej


Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 6.00
Var köper du dina matvaror ifrån? ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? WWWWWOOOOw vet inte
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja
När var senast någon stötte på dig? igår
Vad åt du till middag senast? fiskbullar
Kan du vissla?ja
Tittade du på tecknat när du var liten? ja
Äger du några popband t-shirts? nej
När flög du senast? ett år sen
Pratar du några andra språk? engelska och lite swahilli
Har du gråtit offentligt? Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? nej
Vad har du med dig in på bion? popcorn och läsk
Vad har du för väder? regnigt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? har inte kommit dit än
När sov du senast på golvet? förra veckan
Vilken är din favorit drink? don´t know
Gillar du din boendesituation? ja
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8 timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ja
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 13 år
Tror du på liv på andra planeter? nej
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? bry dig inte
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ja
Tycker du om att krama folk? nja
Äger du en digitalkamera? nej
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ludacris ( frissan) afro
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej
Är du mörkrädd? ja
Tre saker du alltid har med dig? mobil, headset, sneakers


Det var allt för idag ska försöka göra cool design men jag ska börja göra headers och bakgrunder till de jag känner !!!!!!!


Kommentarer
Postat av: nadja

du kommer att se! :) det är verkligen mkt annorlunda i afrika från sverige :-)..

2009-05-05 @ 19:37:45
URL: http://naddines.blogg.se/
Postat av: nadja

oj, tack !:D blir glad nu..



bara sen februari, sen flyttar jag tillbaka i december. ;)

2009-05-05 @ 20:12:55
URL: http://naddines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0